V iskanju odličnosti v zasebnem in poslovnem svetu niso odveč nasveti, ki so jih oblikovale pristne izkušnje in zaznavanje sveta, v katerem živimo. V regiji Posavje, kamor spadajo tudi Radeče, so posamezne podjetja že dobro prepoznana in sprejeta, zadnja leta pa se ubirajo pomembni korake tudi na turistični prepoznavnosti. V tem znamenju je v okviru projekta Posavje - polno priložnosti pretekli ponedeljek potekalo predavanje Komunikacija in bonton v turizmu (izobraževanje) v organizaciji RRA Posavje in KTRC Radeče, na katerem je svoje znanje delila Ksenija Benedetti.
Ustrezni medsebojni odnosi na različnih ravneh so v storitveni dejavnosti kot je turizem namreč še toliko bolj pomembni, saj se dogajanje in interakcije odvijajo vsem na očeh.
"Mnogo zanimivega je delila z nami, o sporočilih nebesedne govorice, vplivu prvega vtisa, o načinu oblačenja, sprejema gostov, rokovanja, naslavljanja, vljudne pisne in govorne komunikacije, o vlogi mobilnih telefonov, pravilnem pisanju elektronskih sporočil, SMS-ov, ..." so po dogodku zapisali na KTRC Radeče, kjer verjamejo, da je vsak udeleženec našel kakšno uporabno informacijo zase.